пятница, 20 января 2017 г.

Мої враження від зимових канікул.

Рубрика: "Життя поза школою"
Автор: Скосарева Вікторія, учениця 3-Б класу

     Я хочу поділитися з вами своїми враженнями від зимових канікул. По-перше, скажу чесно, коли я почула звістку про те, що канікули розпочнуться раніше,я зраділа, але коли зосталася вдома, я одразу почала скучати за своїм класом, однокласниками, за Антоніною Миколаївною та за уроками. Тому хоча мої канікули й були цікавими й веселими, я все одно не могла дочекатися, коли вони закінчаться. 

   Я ходила до театру на виставу «Апельсинова принцеса», мені вистава сподобалася, а особливо принц. Ще ми з моїм другом відвідали багато новорічних вистав, на яких були не тільки глядачами, а й активними учасниками. Також мені запам’яталися канікули тим, що я змогла більше часу проводити зі своєю молодшою сестричкою, якій ще не виповнилося навіть 2 місяців. Та як тільки я повернулася до школи, аж на душі стало легше. Я знову опинилася в комфортному для мене середовищі.
    Ось і закінчилася моя маленька розповідь, я сподіваюся, що вам було цікаво. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий