пятница, 10 февраля 2017 г.

Шкільна виставка

Рубрика: "Життя школи"
Автор: Широкоград  Валерія, учениця 3-Б класу

    Сьогодні я вранці прийшла до школи і помітила, що шкільний стенд, на якому розміщуються завжди дитячі роботи за різними тематиками, ніби ожив. Він засяяв різними барвами, а все це тому, що на ньому зявилися картини шкільних художників. А розпочалося все з того, що дітям, які відвідують художню школу  запропонували показати свої роботи. Учні радо відгукнулися на таку пропозицію. Адже в кожному класі є свої талановиті маленькі художники. В нашому класі теж є такі учні, це Жолоб Іванка та Сич Анастасія. 

   Нажаль, розміри стенду не в змозі розмістити всі малюнки , тому Антоніна Миколаївна відібрала по одному серед тих, які вони принесли. Вчительці самій зробити відбір було дуже важко, тому вона попросила допомоги всього класу. Адже учениці принесли кращі з кращих своїх малюнків, на їх думку. І ми всі разом обрали серед запропонованих дівчатами робіт ті, які розмістили на стенді. Мені особисто теж дуже сподобалися роботи наших майстринь. Я так замилувалася ними на виставковому стенді, що навіть не зрозуміла, що я вже спізнююся на урок.
   Мені дуже сподобалася ця виставка, я кожного дня підходжу до неї і знаходжу для себе щось новеньке. Особливо мені подобається пейзаж від якого я очей не можу відірвати. Він намальований не ученицями нашого класу, але це мене не засмучує. Хочеться подякувати всім юним талантам за море позитивних емоцій.





Комментариев нет:

Отправить комментарий