четверг, 6 октября 2016 г.

День здоров'я

Рубрика: Життя школи
Автор: Байірова Олександра, учениця 4-А класу

          За доброю традицією кожен рік восени та навесні вся початкова школа їде на о. Хортиця для того, щоб весело й незабутньо провести День здоров'я. Цьогорічна осінь не стала винятком. День здоров'я було призначено на вересень, але через негоду, його перенесли на початок жовтня. Тому всі вже з нетерпінням чекали на цю подію.
       Наш педагог-організатор, Катерина Олександрівна та вчитель фізкультури, Людмила Михайлівна заздалегідь підготували цікаві завдання. Ми мандрували станціями, на яких виконували різноманітні завдання. Це було дуже цікаво й весело водночас.
        Після змагань всі класи вишикувалися на лінійку, де кожен отримав приза. А потім всі відправилися на довгоочікуваний пікнік.
        Мені дуже сподабалися конкурси й пікнік. Ми дуже весело провели час. Велике всим спасибі. Я з нетерпінням буду чекати весни, щоб знову поїхати на День здоров'я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий