четверг, 20 октября 2016 г.

Поїздка до Петриківки!

Рубрика: "Життя школи"
Автор: Федорець Поліна, учениця 3-Б класу

       20 жовтня наш клас поїхав в цікаве місце, де всі хати усіяні петриківським розписом. Це місце називається «Петриківка». Ми їхали туди дві з половиною години. Спочатку завітали до музею петриківського розпису і побачили картини які намальовані пензликом з шерсті кота. Там нам розповіли як виникло мистецтво Петриківки. А потім ми поїхали на «Миколин хутір». На подвір'ї хати нас пригостили хлібом з сіллю. Далі наш клас зайшов в дім якому 50 років.
        Там було дуже гарно. Ще були вироби з тканини, соломи і писанки які були розмальовані воском. Стеля й стіни в них розписані петриківським розписом. Потім нас повели в хату, якій 100 років. Там був конкурс танцю. А ще захоплюючі майстер класи. Я особисто навчилася власноруч робити ляльку-мотанку, а мої однокласники тепер мають уявлення про соломо плетіння,вміють використовувати елементи петриківського розпису, а ще навчилися розписувати писанки воском. На обід нас пригощали борщем з варениками.
   Ще була дивна хата, яка їздила на колесах. Повертались до дому всі з позитивними враженнями. Я була дуже рада що в мене була нагода поїхати на екскурсію. Тому що там було дуже гарно. 
     За це я дуже вдячна нашій вчительці, Антоніні Миколаївні і з нетерпінням чекатиму на нові враження від наступних подорожей.













Комментариев нет:

Отправить комментарий