четверг, 6 октября 2016 г.

День здоров'я

Рубрика: Життя школи
Автор: Скосарева Віка, учениця 3-Б класу


          Традиційно на початку осені, ми всією школою їдемо на о. Хортицю. щоб провести там День здоров'я. Наша подорож розпочинається з високомфортабельних автобусів. Їхати туди не довго, та все-ж ми встигаємо отримати задоволення від їзди. Під час перебування в автобусі ми спілкуємося, дивимося мультики та спостерігаємо у вікно за краєвидами нашого міста.
         На місці проведення Дня здоров'я нас чекають цікаві й веселі іспити. Кожного разу вони дивують і захоплюють. Після того, як всі іспити пройдено, нам дарують призи. Я намагаюся не байдикувати, а робити все, щоб наш клас переміг. Хоча серед моїх однокласників є й такі, що зовсім не вболівають за успіх свого класу.
          Далі на нас чекають розваги й цікаві екскурсії. Під час яких я особисто дізнаюся багато цікавого й нового. 
           Приблизно о 13.00 ми повертаємося додому з позитивними враженнями й морем незабутніх спогадів.

День здоров'я переглянути 

Комментариев нет:

Отправить комментарий