вторник, 17 января 2017 г.

Різдво Христове!

Рубрика: "Життя поза школою"
Автор: Биковченко Анастасія, учениця 3-Б класу
  В моїй родині серед зимових свят дуже шанується не тільки Новий рік, але й Різдво Христове. Для нас це родинне свято. Ми святкуємо його з моїми бабусями та дідусями. Зазвичай, родичі збираються у нас вдома біля ялинки, що залишається з Нового Року.
   Готуватися до Різдва ми починаємо ще зранку. Мама готує смачну кутю з родзинками. Як тільки вечоріє, я несу частину цієй куті до своєї хрещеної матері, яка живе неподалік. Так я висловлюю їй шану, як своїй другій мамі. А вона пригощає мене солодощами та дає подарунок.

   Потім я разом з друзями йду колядувати. За правилами, я мала б це робити пізно ввечері, але мама не дозволяє ходити вулицями пізно. Ми приходимо до знайомих нам людей. Заздалегідь вивчаємо кілька колядок та співаємо їх. Ми кажемо усім, щоб вони раділи, тому що Ісус Христос народився.
   За це нам дають солодощі та дрібні гроші, але солодощі я відразу не їм, бо це можна робити лише за святковим столом.
   Ввечері вся наша родина збирається за святковим столом. Ми їмо кутю та м`ясні страви, що приготували бабусі. Всією родиною ми згадуємо померлих родичів, а бабуся для них на столі ставить кутю. Мій брат вранці ходить до своїх хрещених батьків посівати зерном.

Комментариев нет:

Отправить комментарий